Leesten Tandheelkunde

Met een jong team aan zorgprofessionals staan wij klaar voor jong en oud. Wij bieden professionele tandheelkundige zorg. Daarvoor nemen wij de tijd. Persoonlijke aandacht vormt een basis van onze tandheelkundige zorg. U kunt bij ons terecht voor algemene tandheelkunde, preventie en mondhygiëne, preventieve kinderbehandelingen met het project 'Gewoon Gaaf', kroon & brugwerk, implantaten en prothetische behandelingen.

Wij voeren alleen behandelingen uit waar u en wij volledig achter staan en die een meerwaarde voor u betekenen.

Onze praktijk is goed bereikbaar en we hebben voldoende gratis parkeergelegenheid rondom de praktijk.


Openingstijden

Even week: Oneven week:
Maandag: 08:00 - 19:00 Maandag: 08:00 - 16:30
Dinsdag: 08:00 - 19:00 Dinsdag: 08:00 - 16:30
Woensdag: 08:00 - 19:00 Woensdag: 08:00 - 16:30
Donderdag: 08:00 - 19:00 Donderdag: 08:00 - 16:30
Vrijdag: 08:00 - 14:00 Vrijdag: 08:00 - 12:00
Zaterdag: Gesloten Zaterdag: 08:30 - 12:00


Telefonische bereikbaarheid

De praktijk is telefonisch bereikbaar op telefoonnummer 0575 512 277.

Op maandag t/m donderdag zijn wij bereikbaar van 8:00 t/m 16:30 uur.
Op vrijdag zijn wij van 8:00 t/m 10:00 uur bereikbaar.
Op zaterdag in de oneven weken zijn wij bereikbaar van 8:30 t/m 10:30 uur.

Heeft u een vraag of wilt u een afspraak verzetten? Dan is het ook mogelijk om per e-mail contact op te nemen met de praktijk. Ons e-mailadres is info@leestentandheelkunde.nl


Afspraken

Wij werken in onze praktijk uitsluitend met behandeling volgens afspraak. Afspraken kunnen telefonisch of aan de balie worden gemaakt. Mocht u de afspraak willen wijzigen of annuleren verzoeken wij u dit tenminste 24 uur van te voren te doen. Wanneer u niet op tijd u afspraak annuleert, niet op uw afspraak verschijnt of zodanig te laat komt dat uw behandeling niet meer plaats kan vinden, dan kunnen wij de kosten van de verloren tijd bij u in rekening brengen. Het in de gaten houden van uw gemaakte en verplaatste afspraken is uw eigen verantwoordelijkheid.


Klachten

Het kan ondanks onze inspanningen tóch gebeuren dat u ontevreden bent over onze dienstverlening. Wij vernemen dat graag van u! Om uw klacht zo goed mogelijk op te lossen vragen wij u die per brief of e-mail aan ons kenbaar te maken. Een zorgvuldige afhandeling kost enige tijd. Wij streven ernaar elke klacht binnen twee weken te beantwoorden om samen met u tot een oplossing te komen. Mochten we er uiteindelijk niet uitkomen kunt u contact opnemen met de KNMT-klachtenregeling.


Privacy- cookieverklaring
Privacy- en cookieverklaring

Privacyverklaring
Privacy- en cookieverklaring